איגרת ברכה לראש השנה

חני שמרלינג , מורה לחינוך מיוחד 17 ספטמבר 2017

השנה, לקראת ראש השנה, הכנו עם התלמידים איגרות ברכה למשפחה. הפעילות היתה מוצלחת מאוד, אבל לפני שאספר לכם עליה, אני רוצה לשתף אתכם באיגרת מרגשת שקיבלתי מאמא של אחת מבנות הכיתה:  

״אתמול קיבלנו לראשונה איגרת ברכה מבתנו. היא בחרה את המילים ,היא צילמה, היא בחרה את התמונות. דבר כל כך קטן שהותיר אותנו אתמול עד אמצע הלילה על הספה , מסרבים להיפרד מהיום, מההרגשה.. תודה רבה רבה! יום מקסים ושנה מופלאה!"

אז איך הכל התחיל?

כהכנה לקראת אסיפת ההורים החלטנו צוות המורות בבית הספר בית איזי שפירא להכין הפתעה יחד עם התלמידים לקראת אסיפת ההורים. כל תלמיד הכין צנצנת עם הפתעה מתוקה ואיגרת ברכה. את ההפתעה המתוקה, הכנו במהלך שיעורי חשבון – בהם התלמידים התבקשו להכניס כמות מסוימת של עוגיות לתוך כל צנצנת ואת איגרת הברכה הכנו בשיעור עברית, כאשר המטרה הכללית היתה קריאת מילים גלובליות וקריאת סמלים בודדים.

לצורך הכנת האיגרת, השתמשנו באפליקצית Ji Tap הכוללת ערכת איגרות ברכה עשירה ומגוונת. כל תלמיד בחר בעיצוב שאהב ושילב בו את האיחולים שלו לשנה החדשה. למעשה, השימוש באפליקציה מנגיש עבור הילדים את הכנת הברכות, והתוצר יוצא כל כך יפה! אתם מוזמנים לראות בעצמכם:

לפני השיעור, הכנתי והדפסתי מראש את האיחולים מתוך אפליקציית התת"ח  TouchChat, כך שהיה לתלמידים מבחר רחב של איחולים לבחירה בתוך גלריית התמונות. התלמידים נהנו כל כך מהכנת האיגרת והיו תלמידים שנהנו מהכנסת תמונה אישית וצילמו את עצמם במהלך הפעילות. בסוף התהליך, ההתרגשות של התלמידים (וגם של הצוות) היתה גדולה, הם היו מאושרים כל כך ונראה כי התלמידים חוו תחושת השתתפות משמעותית.

את התוצר הסופי קיבלו המשפחות באסיפת הורים. תגובות ההורים היו מרגשות מאוד ואני כמורה הרגשתי כי כל תלמיד בדרכו, הצליח להכין להוריו איגרת שנה טובה!

התוצר הסופי!

 

שתהיה לכולם שנה טובה ומתוקה!

ומוזמנים לקרוא על פעילויות נוספות בפוסט מראש השנה הקודם ולשתף אותנו בפעילויות שהכנתם לקראת החג..

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב פעילויות לחגים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.