לקראת פסח: הגדות מכל מיני סוגים

מאת: רחלי בלום 2 אפריל 2017

פסח מתקרב והפעם, רצינו לשתף אתכם ב3 הגדות שהותאמו לילדי הגנון, הגן ובית הספר של בית איזי שפירא:

ההגדה הראשונה, הגדה מודפסת (כי טכנולוגיה זה גם Low-Tech), הוכנה עבור תלמידי הגנים. ההגדה, כוללת פעילויות שונות, המתרחשות בתחילתו של ליל הסדר. יחד עם ההגדה, הילדים למדו בשבוע האחרון על ליל הסדר ומנהגיו ולקראת ליל הסדר, כל ילד יקבל הגדה הביתה, על מנת שיוכל להשתתף ולקרוא בהגדה בליל הסדר. מצורף סרטון של ההגדה:

 

ההגדה השניה, הותאמה לתלמידי הגנון הקטנטנים שלנו. ההגדה נבנתה תוך התחשבות בגילם הצעיר של ילדי הגנון ותוך שימת דגש על יכולותיהם השפתיות, המוטוריות והקוגניטיביות. מוזמנים לצפות בהגדה בסרטון:

 

את ההגדה השלישית שלנו, שחלקכם כבר מכירים משנים קודמות, הכנו באמצעות אפליקציית TinyTap. תלמידי בית הספר, ערכו השבוע "ליל סדר מוקדם" וקראו בהגדה באמצעות המשחק שהכנו. להורדת ההגדה וצפייה בה, לחצו כאן.

מתוך "ליל הסדר המוקדם" בבית הספר של בית איזי שפירא

אנו גם שמחים לשתף אתכם בהגדה מקסימה שיצרה אפרת פטרוף על בסיס ההגדה שלנו בTinyTap. אפרת, מבית הספר לחינוך מיוחד "מעלות דוד", הכינה את ההגדה באפליקציית jiTap והתאימה אותה לחינוך החרדי. מוזמנים לצפות ולהוריד את ההגדה כאן.

הגדה נוספת שמצאנו היא הגדה של "אגודת עמי" בשילוב "קרן שלם". בהגדה ישנו דגש על הפשטה שפתית וויזואלית וניתן להתרשם ממנה ולהורידה באתר של "קרן שלם". להורדה לחצו כאן.

אנו גם ממליצים להיכנס לאתר של Matan ולאתר של  Getways  למציאת פעילויות להדפסה עם סמלים לקראת הפסח (באנגלית ובאנגלית ובעברית יחד).

ולפני סיום, מצורף שיר קצרצר בשפת הסימנים, שהכינה הגננת שירי לילדי גן חיפושיות. הסרטון פורסם בקבוצת ווטסאפ של הורי הגן, על מנת שכל המשפחה תוכל לשיר ולסמן יחד. לפעילויות נוספות, אתם מוזמנים להיכנס לפוסטים הקודמים שלנו על פסח.

חג חירות שמח לכולם!!

 

 

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב ללא קטגוריה, פעילויות לחגים עם התגית: , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.