אפליקציות מומלצות למשחק משותף

מאת: נעה ניצן 20 אפריל 2015

הטאבלט יכול להיות כלי נהדר למשחק משותף. כל משחק יכול להיות חברתי, גם אם מיועד לשחקן אחד, פשוט משחקים בו בצורה חברתית – בתורות, או בשיתוף פעולה.
יש אפליקציות המיועדות למשחק עבור מספר משתתפים, ומהיום תוכלו למצוא אותן ברשימת האפליקציות בבלוג בקטגוריה של "משחק משותף".
קיימות אפליקציות רבות של משחקי קופסא מוכרים (4 בשורה, טאקי, משחק זיכרון, סולמות ונחשים ועוד) וקל למצוא אותן  בחיפוש ב App Store או Google play.
לדוגמא:
Four In A Row
download

 

 

הנה כמה אפליקציות מומלצות המיועדות למספר משתתפים:
Match Blitz
untitledעוד אפליקציה נהדרת של חברת "Shiny Things" – משחק תחרות המיועד ל 2-4 משתתפים וכולל שלב התנסות לשחקן אחד.
המטרה: להיות הראשון שמוצא איזה פריט קיים בלוח של כל המשתתפים. רמת הקושי עולה תוך כדי המשחק. תשובה נכונה מזכה בנקודה ותשובה לא נכונה מפחיתה נקודה, המנצח הוא זה שמגיע ל 10 נקודות.

match blitz

Little Finder
imagesעוד אפליקציה מצוינת של חברת "Alligator Apps" – זהו משחק תחרות המיועד לשני שחקנים אך יש אפשרות גם לשחקן אחד.
המטרה: להיות הראשון שמוצא במסגרת זמן של דקה או שתיים (ניתן להגדיר גם ללא זמן) את הפריט המבוקש (שם הפריט נאמר וגם כתוב). כמו בהרבה משחקים של החברה, ניתן לעשות הקלטות ולהקליד מחדש את הפריטים וכך המשחק מתאים לכל השפות (מצרך נדיר בישראל). כמו כן, קיימות אפשרויות להגדרות נוספות כגון רמת קושי, רמזים ועוד.
little finder3

My Little Suitcase
imagesKYYQREND

גם אפליקציה זו היא של חברת "Alligator Apps" ומאפשרת הגדרות שונות.
המשחק מיועד ל- 1-4 שחקנים, והוא מתבצע לפי תורות. כל שחקן מקבל קלפים השייכים לקטגוריה מסוימת (בעלי חיים, חפצים לטיול ועוד). המטרה: להיות הראשון שאוסף ממרכז המסך את הפריטים הזהים לפריטים שלו. כל שחקן בתורו נוגע בקלף שעל המסך, אם מופיעה תמונה השייכת לו, הוא מקבל את התמונה אם לא אז התור עובר והקלף מתהפך, כדאי לזכור את התמונה המופיעה בו.

my little suit

יש סיבוב בונוס בו על המשתתף שניצח לענות: בהתאם למה שארזת, לאן אתה הולך?

little suitscase

Paint Duel
paint duelמשחק תחרות המיועד לשני משתתפים, צריך לצייר את הצורה ולצבוע בתוכה, מי שעושה את זה בצורה מדויקת יותר מנצח. הגרסה החינמית כוללת צורות, ניתן לרכוש קטגוריות נוספות כמו בעלי חיים, כלי תחבורה, מספרים, דגלים ועוד. תוך כדי משחק לומדים בכיף כיצד לצייר פריטים שונים.
paint duel

 

TapRacing

tap racing

משחק כייפי של מרוץ מכוניות בין שני משתתפים. מניחים את הטאבלט על משטח ויושבים אחד מול השני, כל שחקן מפעיל מכונית בצבע אחר על ידי נגיעה בשני הריבועים, כל פעם נוגעים בריבוע אחד מתוך השניים. בוחרים את מהירות המשחק ומתחילים.

tapracing

ניתן להורדה גם ב Google Play

 

לחברת "Toca Boca"  יש כמה משחקים אשר מאד מתאימים למשחק משותף. אפשר פשוט להניח את האייפד על השטיח או השולחן ולשחק סביבו, עם חברים או עם בובות.

Toca Tea Party
toca tea partyאפליקציית משחק דמיוני של מסיבת תה – בהתחלה בוחרים מפה, מחלקים צלחות, שתיה, ועוגה לכל צלחת, ואז אפשר לשחק: לאכול ולשתות ולכבות את הנרות, והכל בנגיעת אצבע. ניתן גם להשתיק את המוזיקה. המשחק משלב גם מיומנויות קוגניטיביות: לדוגמא אם העוגה או המיץ נגמרים, מופיע רמז שצריך למלא (אם נגמרה העוגה, אז יש תמונה איזו עוגה לשים בצלחת), אם נשפך המיץ יש רמז שצריך נייר לנקות, וכו'.

 

toca tea party2

ובסיום המסיבה: שמים את הכלים המלוכלכים לשטיפה…

toca tea party 1

Toca Birthday Party
toca bierhdayהמשחק דומה ל- Toca Tea Party, רק הפריטים שונים: עוגת יום הולדת, מתנה, קונפטי ונרות לכבות. גם כאן בסיום הארוחה הכלים לשטיפה…
birthday party

Toca Store

toca store (2)משחק מקסים המאפשר משחק דמיוני של מוכר וקונה, עם המון חפצים, תוך תרגול שימוש בכסף.
במשחק כמה שלבים: בשלב הראשון בוחרים מתוך הקטלוג שבתוך כל סל, מה יעמוד למכירה, ולאחר מכן הקונה בוחר פריט, המוכר מקיש בקופה את הסכום הדרוש, הקונה צריך ללחוץ על הארנק וכאשר הוא נפתח עליו לשים בקופה את כמות המטבעות הדרושות. במגירה של הקופה יש סימון של כמות המטבעות הדרושים. לאחר התשלום, הקופאי לוחץ על הקופה ויוצאת קבלה. יש לשים את המוצר בסל ולהמשיך לרכישת הפריט הבא. בארנק יש רק 10 מטבעות. אם אין מספיק, הארנק החמוד עושה "קסם" ופתאום מופיעים המטבעות הדרושים להשלמת הקניה. בסיום יוצאת קבלה עם פירוט כל הפריטים והמחירים. משחק זה שונה קצת מרוב המשחקים האחרים של חברת "Toca Boca" מאחר והוא מובנה יותר (יש שלבים ברורים). ההתנסות בכסף ממש נהדרת כי משתלבת בתוך המשחק. דרך נפלאה ליהנות ממשחק וגם להיחשף לחשבון.
toca store 1toca store

 

תהנו!!!

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב אפליקציות, המלצות, ללא קטגוריה עם התגית: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.