חודש הרמאדן-פעילויות, לוחות תקשורת ומשחקים לכבוד החודש המיוחד

מאת: אלאא רבוס, קלינאית תקשורת והיבא עבד אלחי, מורה לחינוך מיוחד || 17 מאי 2019

רמדאן הינו טקס שנתי אשר מתמשך חודש שלם ומסתיים בחג בן שלושה ימים "עיד אלפטר". החודש הזה כולל מנהגים רבים וטקסים המאפיינים את ימי הצום. אנו בסנדיאן בבית איזי שפירא בחרנו בפעילויות שונות ומגוונות להמחשת מאפייני רמדאן לילדים שלנו תוך שימוש באפליקציות באייפד ובטכנולוגיה מסייעת.

לכבוד החודש המיוחד שאנו בעיצומו ממש, הכנו משחק מיוחד באפליקציית Tiny Tap, פעילות מונגשת באמצעות לוח תקשורת בGrid ומפגש בגן בשילוב אפליקציות המנגישות את הפעילות ומאפשרות לכל הילדים להיות שותפים פעילים בה.

רוצים לשמוע על כך יותר? רוצים להוריד את המשחקים והלוחות?  כנסו לפוסט שלנו בבלוג בערבית ותוכלו לעקוב צעד אחר צעד אחר הפעילויות שלנו לכבוד חודש הרמאדן.

ובונוס קטן… סיפור קצר על חאלד, תלמיד בבית הספר של איזי שפירא ברעננה. חאלד הכין עם אחותו מצגת על רמאדן והציג אותה לכל חבריו לבית הספר שאינם מכירים את החג. הילדים היו קשובים, והביעו התעניינות רבה, שאלו שאלות וחאלד ענה בצורה מדהימה. היה מרגש לראות את זה. בבית הספר שלנו צוות רב תרבותי, וכולנו ביחד – המוסלמים והיהודים שמחנו שניתנה הזדמנות מיוחדת להכרות עם מנהגי החג. תודה רבה לחאלד האלוף! מצורפת המצגת המעולה של חאלד

חאלד עם המורה שלו חני מציג לחבריו

אל תשכחו להירשם לבלוג לקבלת פוסטים נוספים בהמשך!

רמאדן כרים!

 

 

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב ללא קטגוריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.