ראש השנה הנה הוא בא!

22 ספטמבר 2019

אחרי חופשה קצרה אנחנו חוזרות אליכם במלוא המרץ עם הפתעות מתוקות לכבודה של השנה חדשה. הכנו לכם רשימה קצרה עם פעילויות לחגי תשרי, המלצות ועדכונים מהנעשה אצלנו במרכז הטכנולוגי בבית איזי שפירא. אז שתהיה לכולם שנה טובה, מתוקה ומלאת חוויות טובות והצלחות:   

  • מכיוון שפשוט אי אפשר להתחיל שנה בלי פעילויות מיוחדות לראש השנה, אנחנו מצרפות שני שיעורים שהכינה המורה ונסה יצהרי, המונגשים באמצעות תוכנת/אפליקציית הגריד. האחד, שיעור עברית והשני, שיעור חשבון. שני השיעורים משלבים תכנים מחגי תשרי ומיועדים לתלמידי בית ספר. כל שיש לעשות הוא ללחוץ על הלינקים ולהוריד את הקבצים המצורפים למחשב או לאייפד (להוראות מדויקות להורדת הקובץ: לחצו כאן ואז גללו לסוף העמוד) בנוסף, אנחנו מצרפות פוסט שלנו משנה שעברה" "שנה טובה!", המציע פעילויות נוספות לכבוד חגי תשרי.
איגרת שנה טובה

רוצים לדעת איך הכנו את
האיגרת הזו? כנסו לפוסטים הקודמים שלנו לכבוד ראש השנה

  • התלמידים הגיעו לכיתה עם אייפד חדש או שיש לכם אייפד חדש ואתם רוצים להבין איך הכלי הזה יכול לשרת אתכם? בדיוק בשביל זה הוצאנו חוברת הדרכה לשימוש באייפד בפורמט דיגיטלי וב PDF, בעברית ובאנגלית. בחוברת תמצאו הדרכה לפעולות מרכזיות באייפד, כאלה שמצאנו כחשובות ביותר לשימוש יעיל ונוח עם האייפד.
  • מי שעוד לא שמע על פינת "מה קורא?"(שגיאת הכתיב במקור 🙂 ) פשוט חייב להכיר! אנו ממליצות לכל מי שעובד עם משתמשי תת"ח בגילאי בית הספר, להציץ בפינה זו, שבה מתפרסמים שיעורים בנושאים שונים המונגשים באמצעות תוכנת/אפליקציית הגריד. כל שיעור מורכב מאירוע אקטואלי או אירוע מצחיק שקרה לאחרונה. האירוע מופיע כטקסט מונגש עם סמלים ולאחריו, שאלות ומשימות הקשורות לטקסט. בדרך קבע, ניתן להגיע לפינה זו דרך עמוד הבית של הבלוג, שם תמצאו משמאל באנר בולט בצבע תכלת ועליו כתוב "מה קורא?". על מנת לקבל עדכונים שוטפים כל פעם שיוצאת פינה חדשה, אל תשכחו להירשם לניוזלטר שלנו (הרשמה היא דרך עמוד הבית, משמאל למטה).
  • מכירים את האפליקציות שלנו? מזמינים אתכם להציץ ברשימת האפליקציות שלנו, שיוצרו במיוחד עבורנו בעקבות צרכים טיפוליים וחינוכיים שעלו מן השטח. במיוחד לכבוד ראש השנה התש"פ, יש לנו הפתעה מתוקה- אפליקציית Issiesign, שיצאה בדיוק לפני שנה לרגל ראש השנה בגירסת האייפד, יוצאת עכשיו שוב בגירסא חדשה למכשירי אנדרואיד.
  • מחפשים אפליקציות לפי תחומים או לפי מטרות טיפוליות? בדיוק בשביל זה הכנו את רשימת האפליקציות שלנו המחולקת לפי מטרות ותחומי עניין. ניתן להגיע לרשימת האפליקציות דרך הסרגל העליון בבלוג או דרך הבאנר הכתום המופיע בעמוד הבית של הבלוג מצד שמאל.
  • רוצים לשמוע על אירועים בארץ ובעולם הקשורים לטכנולוגיה מסייעת ולטכנולוגיה בחינוך? בדיוק בשביל זה יצרנו את פינת האירועים שלנו. לחצו על אירועים בסרגל העליון או פשוט לחצו על הלינק המצורף: אירועים
  • ואחרון חביב- שמחים לשתף שבקרוב יפתח אצלנו במכון טראמפ קורס למובילי טכנולוגיה מסייעת. הקורס הוא פרי שיתוף פעולה של המרכז הטכנולוגי בבית איזי שפירא ואוניברסיטת חיפה ומטרתו, בין השאר, היא הכשרת קלינאים להובלת תחום הטכנולוגיה המסייעת לאוכלוסיות מגוונות במסגרות טיפול, חינוך, תעסוקה ודיור. אמנם ההרשמה לקורס זה כבר הסתיימה, אך מי שמעוניין לשמוע עוד קצת על הקורס המתוכנן מוזמן ללחוץ כאן .

שנה טובה לכולם!!

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב ללא קטגוריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.