שנה טובה! מגוון פעילויות לחגי תשרי

מאת: דיינה קאפל, מרפאה בעיסוק || 1 ספטמבר 2021

איגרת ברכה שכתוב בה שנה טובה

רכשתם כבר תפוח ודבש? ראש השנה הגיע השנה ממש מוקדם, בשבוע הראשון לפתיחת שנת הלימודים, ובבית איזי שפירא, התכוננו מראש והכנו פעילויות דיגיטליות מהנות לכבוד חגי תשרי. אז גם אם אין כל כך זמן להכיר את החגים ומנהגיהם בזמן הלימודים השנה, אפשר באמצעות הפעילויות שיצרנו גם לשחק וגם להתכונן לחגים בזמני הפנאי. את הפעילויות יצרנו באפליקציית Ji Tap וניתן לשחק בהם באפליקציה באייפד או במחשב בלחיצה על הקישור.

ראש השנה מגיע!

שירי ורוני הגננות היצירתיות שלנו יצרו עבור ילדי המעון הקטנטנים והחמודים פעילות להיכרות עם סמלי החג ומנהגיו. אז הצטרפו עלינו לפעילות החגיגית, לשירים האהובים ולסיפור על התפוח שיצא למסע חיפושים אחר קצת דבש. לחצו כאן ותוכלו להתחיל לשחק במחשב או באייפד!

צילומי מסך מתוך הפעילות לראש השנה

יום כיפור: חשבון נפש

פעילות מעוררת מחשבה החושפת את הילדים אל מושגים הקשורים ליום הכיפורים: לחשבון נפש, לבקשת סליחה ולמחילה. הפעילות מתאימה לילדי גן חובה ולילדי בית ספר יסודי. לחצו כאן והצטרפו לפעילות.

צילומי מסך מהפעילות ליום כיפור

 

והנה עוד פעילויות שהכנו בשנים קודמות לכבוד חגי תשרי, מוזמנים להציץ גם בהן…

חגי תשרי 

למדו על חגי תשרי עם חגי ומשפחתו

צילומי מסך מתוך המשחק חגי תשרי

סופרים בראש השנה

הצטרפו אל חגי למשחק לתרגול מיומנויות חשבון דרך מושגים הקשורים לראש השנה.

צילומי מסך מתוך המשחק סופרים בראש השנה

 

פעילות להכנת איגרת ברכה

אפליקציית Ji Tap נהדרת גם להכנת כרטיסי ברכה לכבוד ראש השנה. האפליקציה קלה ואינטואיטיבית לשימוש ולתלמידים שלנו נוח ליצור בה כרטיסי ברכה למשפחות שלהם. אז מוזמנים לעצב בעצמכם כרטיס ברכה בעזרת ערכת היצירה הנהדרת לראש השנה המגיעה עם מגוון רקעים וקישוטים ונמצאת באפליקציה. עצבו את המסך, שמרו כתמונה באייפד והדפיסו ברכה צבעונית ומשמחת!

בזמן פעילות המהנה, יש  תלמידים הזקוקים להתאמות, להכוונה או לתיווך. אחת מההתאמות שעשינו עבור תלמידים שאינם מקלידים, היא שמירת סמלים (מתוך אפליקציית התת"ח שלהם) בגלריית התמונות באייפד וכך התלמידים בוחרים בברכה אותה ירצו להוסיף לאיגרת שלהם. עבור הורי הילדים ושאר בני המשפחה, קבלת האיגרות מלווה לעיתים בהתרגשות גדולה שכן זוהי האיגרת הראשונה שהם מקבלים מילדם והתגובות שאנו שומעים מהמשפחות מרגשות אותנו בחזרה! מקווים שגם השנה נספיק להכין כרטיסי ברכה לכבוד החג.. הזמן קצר והמלאכה מרובה 🙂

איגרת ברכה שהכינה אחת התלמידות להוריה

 איגרת ברכה שהכינה אחת התלמידות להוריה

 

וכך ההורים קיבלו את איגרת הברכה לחג :)

וכך ההורים קיבלו את איגרת הברכה לחג 🙂

אז שתהיה שנה טובה ומבורכת לכולם! תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה!

 

 

 

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב ללא קטגוריה עם התגית: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.