על ארבעה משחקים לכבוד הפסח ופעילות כיתתית אחת :)

רחלי בלום, קלינאית תקשורת ודיינה קאפל, מרפאה בעיסוק 30 אפריל 2018

חג הפסח כבר ממש מעבר לפינה, וההתרגשות במסגרות היום שלנו בשיאה. כולנו עסוקים בניקיונות ובהיכרות עם מושגי החג ומנהגיו ומיום ליום הציפיה לבואו של חג הפסח מתעצמת. אז לרגל החג, ובכדי שנגיע אליו ממש מוכנים, ריכזנו את כל המשחקים שהכנו לכבודו בפוסט אחד. מקוות שתהנו!

  • המשחק הראשון שלנו, שהוכן באפליקציית Ji Tap, מציג את סיפור יציאת מצרים בדרך חוויתית. מוזמנים ללחוץ על התמונה מטה ולהתחיל לשחק!

    לחצו על התמונה בכדי לשחק

    לחצו על התמונה בכדי לשחק

  •  במשחק הבא, שהוכן באמצעות אפליקציית Tiny Tap, תצטרכו למצוא את האפיקומן, יחד עם חגי. בדרך, גם תקבלו רעיונות היכן להחביא את האפיקומן בליל הסדר. בהצלחה!
לחצו על התמונה והתחילו לשחק

לחצו על התמונה והתחילו לשחק

  • אם תרצו ללמוד קצת על עשרת המכות, תוכלו לעשות זאת באמצעות המשחק הבא שלנו שהוכן גם הוא באמצעות אפליקציית Tiny Tap:

    לחצו על התמונה והתחילו לשחק!

    לחצו על התמונה והתחילו לשחק!

  • להיכרות עם ההגדה של פסח, מוזמנים להיכנס אל ההגדה שהכנו באמצעות אפליקציית Tiny Tap:
לחצו על התמונה ופתחו את ההגדה

לחצו על התמונה ופתחו את ההגדה

אם אתם רוצים לראות הגדות נוספות שהכנו, מוזמנים להיכנס לפוסט שלנו משנה שעברה, שמציג מספר הגדות מותאמות שהכנו לילדי הגן ובית הספר בבית איזי שפירא.

ולפני סיום… רעיון נוסף לשימוש באפליקציית Ji Tap בכיתה.

פתחו את האפליקציה ותנו לתלמידים ליצור תמונות דיגיטליות משלהם באמצעות ערכות היצירה המיוחדות לפסח שבאפליקציה. אם יש ברשותכם גם Apple TV התלמידים יוכלו גם להראות לחברים שלהם את היצירות שיצרו על המסך הגדול . בכיתה שלנו, לפני תחילת הכנת התמונות, הקרנו על המסך הגדול את האפליקציה והראנו את האפשרויות הקיימות בה ואת ערכות היצירה. לאחר מכן, כל תלמיד עבד במרץ עם האייפד שלו. חלק מהתלמידים היו זקוקים לסיוע בהכנת התמונה אולם הדגש היה לאפשר לכל תלמיד כמה שיותר עצמאות וחירות יצירתית. לאחר מכן, כל תמונה שנוצרה נשמרה כתמונה באייפד (באמצעות לחיצה על הכפתור הצידי שנראה כמו שלוש נקודות ובחירה ב'שתף שקף') ונשלחה באמצעות AirDrop לאייפד של המורה להקרנת התמונות על המסך הגדול. בזמן ההקרנה, כל תלמיד נתן הסבר על היצירה שלו ובסוף, שלל היצירות הודפסו ונתלו על הלוח לתערוכת תמונות נפלאה שכולם יוכלו לראות וליהנות. הנה כמה מהיצירות שלנו:

התמונות שהכנו בכיתה

התמונות שהכנו בכיתה

נשמח לשמוע גם מכם על פעילויות, הגדות ומשחקים שהכנתם לקראת החג!!!

חג חירות שמח!!!

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב ללא קטגוריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.