תחפושות מתגשמות: תחפושות מותאמות לכיסאות גלגלים והליכונים

מאת: רחלי בלום, קלינאית תקשורת ונעה ניצן, מרפאה בעיסוק || 16 מרץ 2022

זו השנה השביעית בה חגגנו את אירוע התחפושות שלנו והשנה, בנוסף לאירוע התחפושות שאנחנו כל כך אוהבים הוספנו גם תחפושות מהממות שכל אחד יכול ליצור בעצמו בבית – DIY. רוצים להכין? לחצו על התמונה, צפו בסרטונים והורידו את הקבצים המתאימים. בהצלחה!

תחפושות מתגשמות DIY

לכניסה לאתר לחצו על התמונה

אז מה עוד היה לנו השנה? גם השנה השתתפו מעל ל-30 ילדים שיחד עם הסטודנטים המדהימים של HIT המכון הטכנולוגי חולון יצרו תחפושות מדהימות המותאמות לכיסא הגלגלים, להליכון או לטיולון. התחפושות משגעות ומקוריות ואתם מוזמנים לראות כמה מהן בסרטון הבא שפורסם בערוץ 12 (וגם בהמשך הפוסט : ) ):

 

ולאלו מכם שפוגשים לראשונה את אירוע "תחפושות מתגשמות" נספר, שמידי שנה, מתקיים שיתוף הפעולה המהמם הזה בין בית איזי שפירא ל- HIT המכון הטכנולוגי בחולון. במסגרתו, ילדים ומתבגרים המסתייעים בכיסאות גלגלים ובהליכונים נפגשים עם סטודנטים מ- HIT ויחד יוצרים תחפושות ייחודיות ומקוריות המקשטות את כיסא הגלגלים או ההליכון ומשתלבות כחלק מהתחפושת. מכיוון שכולנו אוהבים להתחפש בפורים, שילוב אביזר הניידות כחלק מהתחפושת, נועד לענות על הצורך שביצירת הופעה שלמה שתשקף את התחפושת נאמנה. ילדים שמסתייעים באביזר ניידות יכולים להפוך את ההליכון או כיסא הגלגלים שלהם לחלק מהתחפושת וכך לשדרג את התחפושת ולהפוך אותה למיוחדת במינה, ממש מאסטר פיס! יש הרבה ילדים שמתחפשים מידי שנה לטייסים, אבל רק אחד שהתחפש לטייס במטוס קרב שעוצב במיוחד בשבילו! אז אם אתם רוצים לראות את התחפושות המגניבות שנוצרו השנה ולהיכנס לאווירת הפורים, אתם מוזמנים לגלול מטה ולראות את תצוגת התחפושות שלנו ואת החיוכים שאומרים הכל:

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב ללא קטגוריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.