חנוכה, חג יפה כל כך!

מאת: רחלי בלום, קלינאית תקשורת || 7 דצמבר 2020

חנוכה ממש מעבר לפינה ואצלנו הילדים כבר כמעט מוכנים לקבל את פניו. לכבוד החג, הכנו מגוון פעילויות, בגנים ובבית הספר ואנו שמחים מאוד לשתף אתכם, כי למה שרק אנחנו נהנה? 🙂 מוזמנים גם להסתכל בפוסטים קודמים משנים עברו שעסקו גם הם בחג החנוכה (גללו לסוף הפוסט ללינקים לפוסטים הקודמים..)

אז מה יש לנו השנה?

  • גן פרפרים עמל רבות לקראת החנוכה ויצר גירסא מחודשת ומתות"חת (מלשון תת"ח) לסיפור "גברת קרש ומר מערוך", שכתבה דתיה בן דור. בשל הקורונה, לא היתה לנו אפשרות לערוך השנה מסיבת חנוכה כהלכתה, יחד עם כל הגנים במרכז שלנו.. לכן, צוות גן פרפרים החליט ליצור הפתעה מתוקה לכל הילדים שלנו וליצור הצגה מותאמת, עם אמצעי המחשה מיוחדים שיגיעו גם הם לתוך הגן, וכך כל הילדים מכל הגנים יוכלו להשתתף בפעילות. בסיפור שולבו סמלים ואפילו בועה עם ג'סטות וסימנים. למתעניינים, עריכת הסרטון נעשתה באמצעות תוכנת HitFilm EXPRESS בגירסתה החינמית. אז…. מוזמנים לצפות:

 

  • צוות בית הספר שלנו, גם לא טמן ידו בצלחת ויצר לוח מיוחד לכבוד חג האורים. הלוח כבר מחכה לכם באתר הקהילה של הGrid ואתם מוזמנים להוריד אותו. הלוח יפתח בתוכנת ה- Grid 3 או באפליקציה. אז רוצו להוריד אותו, למה אתם מחכים?? (סתם, תקראו עד סוף ואז תלכו להוריד 🙂 )
תמונה מתוך הלוח

לחצו על התמונה להורדת הלוח

 

לוגו של הסיפור האינטראקטיבי

לחצו על התמונה ועברו לסיפור על חנוכה

 

  • על DreidelIt כבר שמעתם? זו אפליקציה, שיצרנו במיוחד לכבוד החנוכה המאפשרת לסובב סביבון בלחיצה אחת קטנה. היא חינמית וזמינה למכשירי Apple ואנדרואיד. מוזמנים להוריד אותה מחנות ה- App Store או מחנות ה- Google Play.
ילדי בית הספר שלנו משחקים את משחק הסביבונים הקלאסי, עם אפליקציית הסביבון DreidelIt.

ילדי בית הספר שלנו משחקים את משחק הסביבונים הקלאסי, עם אפליקציית הסביבון DreidelIt.

 

  • ואחרון חביב: מצורף קישור לפוסט שכתבנו לחנוכה לפני כמה שנים. מופיעים בו משחקים שהוכנו על ידי הצוות שלנו לכבוד החג והם פשוט נהדרים (טוב, אנחנו קצת משוחדים 🙂 ). בנוסף, בקישור הבא, תוכלו למצוא את כל הפוסטים שלנו על חנוכה ולגלות שם עוד רעיונות ועוד משחקים שהכנו במיוחד לחנוכה.

 

אז חנוכה שמח ובריא לכולם! נשמח שתשתפו בפוסט את כוווווולם ונשמח גם לשמוע מכם על פעילויות שאתם יצרתם לחג החנוכה!

 

 

 

 

Facebook Comments
אין תגובות ↓
נשלח ב ללא קטגוריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.