Dreidelit: אפליקציה חדשה לכבוד החנוכה!

מאת: רחלי בלום, קלינאית תקשורת ונעה ניצן, מרפאה בעיסוק || 13 נובמבר 2018

מחכים לחנוכה ולמשחק הסביבון המשפחתי? מכירים מישהו המתקשה לשחק עם הסביבון הרגיל? אם כן, אפליקציית Dreidelit היא בדיוק בשבילכם! אנו במרכז הטכנולוגי שבבית איזי שפירא, מתרגשים מאוד להציג בפניכם את האפליקציה החדשה שלנו, Dreidelit , המאפשרת לסובב סביבון בלחיצה קלה על המסך. האפליקציה מתאימה למסך מגע עם מערכת הפעלה של אנדרואיד והיא נוצרה בשיתוף פעולה עם "כרמל 6000", המייצרים פתרונות טכנולוגיים לאתגרים חברתיים. אנו רוצים להודות מקרב לב לצוות הפיתוח הנהדר שתרם מזמנו וממרצו למען פרויקט זה!! אנו בטוחים שרבים יהנו מהאפליקציה כבר בחנוכה הקרוב!

 לוגו של האפליקציה

Dreidelit מתאימה למגוון משתמשים ומנגישה את השימוש בסביבון. באמצעות לחיצה אחת על מסך המכשיר, הסביבון יתחיל להסתובב וכך רבים יותר יוכלו להשתתף באופן פעיל ועצמאי במשחק הסביבון. אנו שמחים לבשר שהפעם, האפליקציה מותאמת למכשירי האנדרואיד (טאבלט, סמארטפון וכדו') וניתן להורידה מחנות ה-Google Play בחינם.

אנו כבר התחלנו לשחק בסביבון באמצעות האפליקציה ובינתיים, נהנים מאוד מהמשחק המשותף!! בתמונה הבאה, תוכלו לראות תלמיד מאחת הכיתות, מסובב את הסביבון על גבי מסך מגע גדול (המותאם לשתי מערכות הפעלה: Windows ואנדרואיד), כך שכל חבריו יוכלו לראות בו זמנית איזו אות יצאה לו: משחקים בבית ספר

ועם לוח תקשורת כיתתי מתאים, זו בכלל חוויה:

לוח תקשורת כיתתי

וגם משחקים ביחד בזמן הפנוי:

משחקים ביחד. שני חברים עם אפליקציית הטלפון

 

איך משתמשים?

השימוש באפליקציה די פשוט. לאחר הורדתה, ניתן ישר להתחיל לשחק. אם תרצו לשנות את צבעי הרקע או את צבעי הסביבון, לחצו על הסמל המופיע בתחתית המסך. כמובן, שאם תרצו לנטרל כפתור זה, ניתן לעשות זאת באמצעות לחיצה על סמל ההגדרות (בפינה השמאלית למעלה) למשך שתי שניות.

מסך בית- רק לחצו על הסביבון והתחילו לשחק!

מסך בית- רק לחצו על הסביבון והתחילו לשחק!

במסך ההגדרות, ניתן לבצע התאמות נוספות, כגון: התאמת אותיות הסביבון לארץ או לחו"ל (נס, גדול, היה, פה/שם) ומהירות המנגינה המושמעת עם סיבוב הסביבון:

מסך ההגדרות

 

מקווים שתיהנו, ושיהיה חג אורים שמח לכולם!

ואל תשכחו להציץ בפוסט הקודם שלנו: לכבוד החנוכה 🙂

Facebook Comments
2 תגובות ↓
נשלח ב אפליקציות עם התגית: , ,
2 comments on “Dreidelit: אפליקציה חדשה לכבוד החנוכה!
  1. דינה הגיב:

    שלום,
    אפליקציה מקסימה!
    אשמח לדעת איך אפשר להוריד את האפליקציה למחשב כמו שרואים אצלכם בתמונה?
    תודה!

    • Beit Issie Shapiro הגיב:

      היי דינה,
      האפליקציה מתאימה למחשבים מבוססי אנדרואיד.. עדיין לא למחשבים מבוססי Windows. כמו כן, היא זמינה לאייפונים ולאייפדים.. בתמונה שאת רואה, המסך עובד עם מערכת אנדרואיד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.